Kawasaki VN1500

Kawasaki VN1500
Kawasaki VN1500

08 februar, 2020

Knorr - Snack Pot

Var innom lokale Europris butikken og kjøpte 6 forskjellige varianter av disse nye produktene som man bare tilsetter varmt vann også man det stå i ro slik at innholdet sveller ut.

Test 1 - Ris med Curry
Ris og Curry
Risen var grei nok, men kvaliteten og konsistensen er ikke den samme slik Jasminris.
Men helt grei hurtig ris de har brukt, hvis ikke så har innholdet blitt kald før den har svellet ut skikkelig.

Curry krydringen var også helt grei.
De første skjene med ris var det litt sterk smak av Curry og man kjente en liten sting på tunga.
Men etter hvert så ble det bra smak, noe som burde være.
Ettersmak henger igjen en stund når du er ferdig å spise Ris med Curry.

Karakter 5 av 6
Får 5 av 6 av meg, fordi det var mest for at jeg personlig synes curry smaken var ganske markant. Og kanskje det er sjelden jeg spiser curry krydret mat. Men de som spiser det ofte vil denne sikkert falle i smak.
______________________________________________________________

Mac and Cheese

Test 2 - Mac and Cheese

Denne kunne sikkert smakt bedre. Tanken var god, men gjenstår litt før den er perfekt.
Jeg åpnet metall folien som ligger på toppen litt, og rørte litt rundt med en skje.
Tilsatte kokende varmt vann til angitte streken som du ser på innsiden av begre.
Lot den stå i den anviste tiden i ca. 7 minutter.

Konsistensen var ikke slik som jeg forventet.
Det som skulle liksom være tykk konsistens av smeltet ost, lignet med på flytene melk som var vannet ut. Når jeg tygde på makaronien, så kjente jeg puler kom i munnen min.

Jeg regner nok det som skulle være "Cheese" pulver som skulle svelle ut i varmt vann, ikke har vært i kontakt med vann. For det var inne i makaronien.
Makaronien var god, men litt rart å spise den med at det knaset i mellom tennene når man spiste den.

Karakter 2 av 6
______________________________________________________________

Pasta Carbonara

Test 3 - Carbonara

Denne var faktisk bedre enn forventet.
Åpnet metall lokket og tilsatte vann og ventet i 7 minutter.
Rørte rundt et par ganger mes den svellet ut.

Tok av lokket, og den smakte helt fortreffelig.
Konsistensen var også helt flott.
Denne kommer jeg til å kjøpe igjen, ved en senere anledning.

Denne gangen blir det topp karakter fra meg.

Karakter 6 av 6


______________________________________________________________

Risotto with Chicken

Test 4 - Risotto with Chicken

Når jeg testet denne må jeg være ærlig.
Jeg har aldri spist Risotto før. Ikke som jeg vet om, så jeg har ikke noen referanse punkter på hvordan en Risotto skal være.
Den er sikkert mye bedre hvis du får en kokk til å lage en Risotto, i forhold til en Snack Pot fra Knorr.

Konsistensen var meget bra og den smakte bra, og ikke var det så mye ettersmak heller.
Risen var godt svellet ut bra tyggemotstand.

Karakter 5 av 6


______________________________________________________________
Bacon & Onion

Test 5 - Bacon & Onion

Denne falt i smak for meg.
Det var potetstappe med baconbiter og løk smak.
Må bare røre den rundt ett par ganger når du venter på at den skal bli ferdig.

Smake helt fortreffelig. Og god ettersmak etter at du har spist den.
Frister til gjentakelse å kjøpe denne.

Normalt så har jeg skrevet testen når jeg har spist Snack Pot.
Men denne gangen måtte jeg spise alt opp med engang...
Tror jeg kommer til å ta med denne neste gang jeg skal kjøpe meg noe enkelt som jeg kan ha til lunch på jobb.

Karakter 6 av 6



______________________________________________________________

Bolognese

Test 6 - Bolognese

Innholdet består av spagetti biter, så her skal det være gode muligheter for at pulveret som er i pakningen får svellet ut i vann.

God på smak og har ikke så mye å utsette på dette.
Smaken er meget bra. Men det var ett eller annet som jeg ikke kan sette fingeren på som laget en litt rar ettersmak.

Karakter 5 av 6


Ingen kommentarer: