Kawasaki VN1500

Kawasaki VN1500
Kawasaki VN1500

06 februar, 2020

På flyttefot

Holder nå på å pakke.
Heldigvis er det ikke så mye som skal pakkes ned og fraktes hjem til Honningsvåg.
Men det viser seg som er største problemet er dårlig vær og stengte veier.

Bare jeg leker med tanken om at i dag skal jeg ta meg en kjapp tur til Honningsvåg med noen esker, så ryker det opp til et helsikes uvêr.
Veier er stengt og kolonnekjøring.

Det er noe de kaller for polart lavtrykk..
Men i mine øyner er det upopulært lavtrykk.

Man kunne sikkert ha kjørt hjem en tur i kolonne, men det er like stor sansynlighet for at veien bli stengt rett bak deg og det kan da ta en 10-15 timer før veien åpner igjen. Og da rekker man ikke jobben her i Hammerfest igjen.

Har nå vært ca 10 år i Hammerfest, og nå er den epoken over.
Men merkelig nok så har jeg lagt merke til når jeg har bodd her i Hammerfest, så har jeg alltid sagt at jeg skal hjem til Honningsvåg, når jeg skal kjøre dit en liten tur, for å besøke mamma og pappa, og vennene mine..
Hammerfest har merkelig nok aldri vært mitt hjem, det har bare vært et sted å være for å jobbe.
Men nå har jeg en jobb å gå til i Honningsvåg..




Ingen kommentarer: