11. nov. 2013

Tilbake til start

Etter å ha gjort et tappert forsøk på å lære meg og bruke WordPress, har jeg kommet fram til at det var bare å gi opp.

Hadde veldig lyst å bruke og oppdatere min WordPress blogg aktivt, om ikke daglig, men hvertfall ukentlig.

Til slutt var det bare å innse det og nå var det bare å legge inn årene.
Etter anmodning om å fjerne admin som brukernavn, strippe WP instalasjon alt av addons så ble siden oftere hacket og rævkjørt oftere enn det de greide å legge inn en backup hver gang.
Men jeg tror nok at de hadde lurt seg inn og endret brukernavnet og ventet en stund, hacket siden..
Når siden ble satt tilbake slik som det en gang var før hacken, så hadde de tilgang til siden, og vips så rævkjørte de siden igjen..

For hvergang ble mitt admin brukernavn endret..
Og det ble endret slik at jeg ikke fikk endret det uten å slette alt jeg hadde lagt inn...

Så for denne gang er stillingen 1-0 til hackerene..

0 kommentarer: