4. aug. 2010

Sony Ericsson - Støtte - Telefoner - Xperia™ X10

Sony Ericsson - Støtte - Telefoner - Xperia™ X10

Jeg har brukt Nokia telefon i mange herrens år, og jeg har ikke tallet over hvor mange Nokia telefoner jeg har hatt siden jeg fikk min første mobil.
Bruke en Sony Ericsson K800i en liten stund til den tok kvelden, men nå har jeg lyst på en Sony Erikcsson. Den telefon jeg har sett litt på er Xperia X10.
Sto litt i valget mellom denne telefon eller en HTC Desire, siden jeg bruker kamera mest, og X10 har bedre kamera enn HTC, tror jeg går for denne.

Er litt usikker på om jeg skal legge litt is på magen og vente til Nokia kommer ut med sin telefon i oktober mnd. Det er en N8 telefon med det nyeste operativsystemet.
og 12 mpixcel kamera. For å være ærlig er jeg møkk lei av og være først ute å teste alt nytt. For det resulterer med at det ikke fins noe programvare til den, og det er langt i mellom oppdateringer, og den er full av barnesykdommer.
Nå vil jeg ha en telefon som fungerer.

Jeg lekte også med tanken på å kjøpe meg en Apple iPhone4. men det er et lite "men" med den telefon.
Ikke telefon akkurat.. men det er den overformyderiet som Apple overkjører sine brukere med. De skal besteme hva jeg skal innstallere på telefon osv.
Og er det et lite program som jeg har kjøpt og betalt, og innstallert på telefon har Apple fulle rettigheter å slette programmet fra min telefon uten å spørre engang, bare på grunnlag av det strider med Apples sin polisy.
Så da kan de ha den teleforn for min del.. Jeg greier meg fint uten den..

0 kommentarer: